logo agora versie 20191114

Dé landelijke beroepsvereniging voor coördinatoren vrijwilligerswerk

AGORA-netwerk dicht bij jou in de regio

AGORA is een landelijk beroepsvereniging, maar de behoefte om elkaar ook lokaal, in de regio te ontmoeten is er altijd al geweest. Daarom is AGORA ook atief in  5 kernregio’s, waar meer dan 20 netwerken actief zijn. Deze netwerken zijn soms verbonden door de sector waarin de coordinatoren werkzaam zijn (bijvoorbeeld ziekenhuizen), maar vaak is de kracht van een lokaal netwerk juist de diversiteit aan sectoren. In deze netwerken zitten zowel betaalde als onbetaalde coördinatoren. Klik hieronder voor het overzicht en kijk waar jij je bij aan zou willen sluiten!

pdfAGORA Netwerken april 2021

Deze regionale manier van werken sluit goed aan bij de behoefte van het bestuur van AGORA en de leden vanAGORA, die dichtbij huis besmet worden met het virus ‘de kracht van de verbinding’.

AGORA is op zoek naar nieuwe ambassadeurs. In het kort ga je dan het volgende doen:Gepke Keijzer

• in kaart brengen regio overleg/ netwerk in jou regio van coördinatoren vrijwilligerswerk
  • contact leggen en onderhouden met het netwerk
  • inventariseren welke items aan de orde zijn
  • inventariseren waar behoeften liggen van deze platform/netwerk
  • onderhouden van contacten met bestuurslid netwerken (Gepke)
  • bij voorkeur bijwonen ALV AGORA

Klik hier voor de volledige vacaturetekst.

Mocht je vragen / opmerkingen hebben, voel je vrij om contact met mij op te nemen (Gepke Keizer-Reiffers): Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.