logo agora versie 20191114

‘De Primeur’ Netwerkenland

AGROA heeft 5 kernregio’s waarin een 20-tal netwerken actief zijn.  Kom jij ook in beweging, zodat wij in voorjaar 2020 er 40 tal in beeld hebben?

pdfOverzicht_AGORA_netwerken.pdf

AGORA - beroepsvereniging heeft in de afgelopen maanden contact gelegd met een 20-tal coördinatoren vrijwilligerswerk. Deze coördinatoren zijn de ambassadeurs/contactpersonen van AGORA die vertegenwoordigd zijn bij regionale - of provinciale netwerken/platformen. In deze netwerken zitten zowel betaalde als onbetaalde coördinatoren.

In het najaar van 2018 werden er in samenwerking met het project Vrijwillig Dichtbij twee nieuwe netwerken/platformen opgezet. Aan het netwerk/platform Maassluis en Heel werd een ambassadeur/contactpersoon AGORA gekoppeld. Deze  ambassadeurs/contactpersonen zijn allen besmet met het virus ‘de kracht van de verbinding’. Gelukkig is het geen ziekelijke virus, het is wel een besmettelijke virus. Het verspreidt zich en het gaat zich positief uitbreiden in het Netwerkenland.

Deze wijze van opzet sluit het geheel mooi aan bij de behoefte van bestuur AGORA en jullie leden van AGORA, waarbij jullie dicht(bij) huis besmet worden met het virus ‘de kracht van de verbinding’.

Korte samenvatting van functie inhoud contactpersoon AGORA:

• in kaart brengen regio overleg/ netwerk in jou regio van coördinatoren vrijwilligerswerkGepke Keijzer
  • contact leggen en onderhouden met het netwerk
  • inventariseren welke items aan de orde zijn
  • inventariseren waar behoeften liggen van deze platform/netwerk
  • onderhouden van contacten met bestuurslid netwerken (Gepke)
  • bij voorkeur bijwonen ALV AGORA

Mocht je vragen / opmerkingen hebben, voel je vrij om contact met mij op te nemen

april 2019

December 2019