Willem-Jan de Gast heeft een breed deskundigheidsaanbod voor de coördinatoren vrijwillige inzet en vertelt hierover:

nomade

"Maatschappelijke organisaties in beweging brengen en houden zodat ze hun missie nog beter kunnen vervullen. Dat is wat mij drijft als adviseur, trainer, ontwikkelaar en auteur.
Wa
t ik de afgelopen 25 jaar heb geleerd, is dat de reis en de bestemming even belangrijk zijn. Net als bij nomaden. Die blijven op een plek zolang het daar goed toeven is. En ze trekken verder als het nodig is of als ze ergens anders kansen zien.

Zo werk ik ook: we brengen in kaart wat nu al goed gaat en werkt, en gebruiken dat om te onderzoeken waar je als persoon, team of organisatie over een tijdje wilt uitkomen. Vervolgens gaan we aan

de slag om resultaat te boeken. Voor mij is het cruciaal dat we tijdens onze tocht zinvol bezig zijn én dat we er plezier in hebben."

Laat de reis beginnen!