TH

Verbindende Communicatie is geen techniek van anders leren communiceren of anders praten. Het gaat over inzicht in- en bewustzijn krijgen over fundamentele menselijke behoeften. Niemand hoeft te veranderen, niemand is perfect, iedereen is juist precies goed zoals hij/zij is. Verbindende Communicatie leert je om op een bewuste manier met communicatie om te gaan. Verbindende Communicatie begint met zelfbewustzijn en zelfobservatie. Je leert eerst te ontdekken hoe je zelf de communicatie faciliteert of juist verstoort. Vervolgens leer je hoe je weer in verbinding komt met jezelf wanneer je uit verbinding ging. Vanuit die plek van innerlijke helderheid leer je dan verbinding te maken met anderen. Zo simpel en zo krachtig, maar niet eenvoudig! 'Wat leeft er in mij wat leeft er in jou en hoe werkt dat dan voor ons?' is de centrale vraag bij Verbindende Communicatie. De rode draad bij Verbindende Communicatie is (zelf)empathie.

‘Wat heerlijk, om een dag zo meegenomen te worden door een enthousiaste trainer.

Ik ontving zoveel doorkijkjes in hoe ik communiceer in mijn leven en wat daar wel en niet in werkt.

De taal van behoeften leren kennen en onderzoeken werkt voor mij heel verhelderend en praktisch.

Ik kan het toepassen in mijn werk én in mijn privé.

De tijd vloog en ik kijk uit naar een verdiepingstraining.

Fijn om zo samen met collega coördinatoren vrijwilligerswerk stil te staan en te verdiepen.’

Klik hier voor meer informatie.