Secretariaat Paula van Walsum: 06 - 499 250 62

Er zijn geen regiobijeenkomsten gemeld voor de maanden juni/juli/augustus 2015

De regio Oost Nederland (ROVC) heeft in januari een bijeenkomst gehad, hoofdpunten die tijdens deze bijeenkomst zijn besproken zijn:

Bezuinigingen, samenwerking met betaalde collegae, begeleiding op de werkvloer, vrijwilligers van intramuraal naar de de thuissituatie, tip trainingen, vrijwilligerswerk als dagbesteding, training ouderenmishandeling, VU Enschede, thema avonden en professionalisering.

De volgende bijeenkomst staat gepland op 28 mei 2015 van 09:00 - 11:00 uur bij de Zorggroep Manna, Boulevard 1945 nr. 525 in Enschede.

Tijdens deze bijeenkomst geeft Ada Weelink een korte presentatie over grenzen aan vrijwilligerswerk.

Uitnodiging van de regio Noord (Je kunt je opgeven t/m 9 april 2015)!

Uitnodiging Jaarvergadering en Themamiddag 14 - 04 - 2015

Beste collega’s van AGORA regio Noord,

Het bestuur van AGORA regio Noord nodigt jullie uit voor de jaarvergadering op dinsdag 14 april a.s.
We zijn te gast bij Anja ter Stege, coördinator vrijwilligerswerk bij Icare in Beilen:

Locatie Altingerhof
Molenstraat 39
9411 NK Beilen

Telefoon: (0593) 53 53 00

Programma:

• Vanaf 9.30 uur staat de koffie klaar.
  • 10.00 uur:  Jaarvergadering
  • 12.30 uur – 13.30 uur: Lunch
  • 13.30 uur: Themamiddag:

Te gast is Rianne Burgers, coördinator vrijwilligers van de Atlant Zorggroep te Apeldoorn e.o., trainer en adviseur informeel werk bij Professionals en Burgers in de zorg en bestuurslid van onze beroepsvereniging Agora met van 13.30-14.00 bijpraten vanuit de beroepsvereniging  Agora en aansluitend een presentatie over het onderwerp:

"Informele Zorg"

16.15 uur: Afsluiting van de dag.

De kosten voor deze dag, inclusief lunch, bedragen € 20,00 en kunnen ter plekke worden voldaan.

Je kunt je aanmelden voor deze dag via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. , liefst voor 9 april 2015

Aanmeldingsformulier