logo agora versie 20191114

Dé landelijke beroepsvereniging voor coördinatoren vrijwilligerswerk

Partners AGORA

Vrijwilligerswerk zal altijd blijven, wij zullen nieuwe vormen moeten aannemen om vraag en aanbod in evenwicht te houden. Dit doe wij niet alleen, Samen staan wij Sterk. De samenwerking tussen deze verschillende partijen zorgt ervoor dat AGORA-beroepsvereniging een aanbod aan scholing en/of deskundigheidsaanbod op kwalitatief hoog niveau voor haar leden kan aanbieden. AGORA wil de Coördinatoren Vrijwillige Inzet ondersteunen in hun werkzaamheden doordat zij zichzelf en vakinhoudelijk verder kunnen ontwikkelen.

AGORA werkt samen of onderhoudt contacten met de volgende organisaties. Via het uitklapmenu bovenin kun je meer lezen over de inhoud van de samenwerking.

NOV, Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk

De Klimop Academie

Nomade Training en Adviesnomade.png

LOVZ netwerk zorg en welzijn