Secretariaat Paula van Walsum: 06 - 499 250 62

• 27 mei 2013 AGORA coördinatoren overleg en bestuursoverleg Rotterdam
    • 18 april 2013 AGORA bestuursoverleg

• 21 maart 2013 Algemene ledenvergadering AGORA Driebergen
    • 28 februari 2013 uitreiking eerste certificaten Zoekt en Vindt Slotervaart Verpleeghuis Amsterdam van 16:00 - 18:00 uur.

• 8 januari 2013 AGORA bestuursoverleg Gelderland

• 19 november 2012:  Coordinatoren vrijwilligerswerk; de spil van duurzame vrijwilligerszinzet. Lees hier meer

• 8 November 2012: Lees hier het artikel "Het regeerakkoord heeft geen goed woord over vrijwilligers". Trouw 3 nov 2012
    • Augustus 2012: Persbericht: Ouderen helpen bij het omgaan met levensvragen, hoe doe je dat? Lees hier wat het Trainingswinkel Expertisenetwerk Levensvragen en Ouderen voor je kan doen.
    • 24 september: Handreiking toolkit Vrijwilligers tegen Ouderenmishandeling is uit. Hier vind je de definitieve files.
      1. pakket 1, praktijkhulp
      2. pakket 2, Leidraad voor lokaal bestuur, lokale coördinatie en Lokaalmanagement
      3. pakket 3, achtergrondinformatie
    • 25 augustus 2012: Zorg beter met vrijwilligers organiseert op 17 en 20 september 2012: Symposium Binden vanuit de basis, Effectief organiseren en coördineren van vrijwilligerswerk in zorgorganisaties. Lees hier verder
    • 24 mei 2012: Brussel: Vrijwilligers willen beloond worden. Vrijwilligers krijgen geen loon voor hun inspanningen, maar ze verwachten wel beloond te worden. Dit vormde het uitgangspunt van het doctoraatsonderzoek van Tim Vantilborgh dat net afgerond is aan de Vrije Universiteit Brussel. Lees hier verder.
    • 15 maart: Uit Metro 15 maart 2012: Artikel Vrijwilligers zijn onmisbaar

• 9 februari 2012. Vrijwilligersorganisaties verheugd over gratis VOG! Vereniging NOV, de brancheorganisatie van het vrijwilligerswerk, is blij met de toezegging van staatssecretaris Teeven over het gratis verstrekken van Verklaringen Omtrent Gedrag aan een deel van de vrijwilligers die met kinderen werken.

Lees hier verder.
      Lees hier de reactie van AGORA.

Lees hier de eerste reactie van NOV

Aanmeldingsformulier